Saturday, April 9, 2011

Водно-горивният Генератор на Отец Иоан


Водно-горивният Генератор на Отец Иоан

(Fr. John’s Water Fuel Generator)

Отец Иоан пише:

Днес, 25 март/ 07 април 2011 г., е чудният празник Благовещение на Пресвета Богородица! И в чест на празника взех решение да подаря на Героя-Полярник Професор д-р Христо Пимпирев Водно-горивният Генератор, който с Божия помощ открих и изработих преди две години.

Български учени на Полярната Станция "Св. Климент Охридски"
под ръководството на Проф.Д-р Христо Пимпирев - основател
на станцията и ръководител на експедициите
.
Името на Проф Пимпирев носят брегове
и глейсери
Това е най-точното място в целия свят, където трябва да се намира и да работи Водно-горивния Генератор на отец Иоан! И аз съм безкрайно щастлив и е голяма чест за мен, че този двигател, моя рожба, си намери толкова точно мястото там. Гледам на тази снимка лицата на тези слънчеви хора и сърцето ми се изпълва със щастие. Само някои от тях познавам. Когато с Професор Пимпирев започвахме експедиции още како студенти и в много по-меки климатични условия, разбира се, най-младите от тях може и да не са били още родени. А сега те са герои полярници – нищо че не крещят и не викат по вестници и телевизии не се бият в гърдите и в скромността си може и да стоят даже незабелязани! Това още повече им прави чест. Дали другите синове на България оценяват какво съкровище имат в лицето на тези свои сънародници? Дали ще се окажат достойни да седнат с някого от тях на една маса и да изпият заедно чаша Българско вино? Не че ще му откажат (при тяхната скромност абсурд!) но искам да кажа - оценява ли се в България по достоинство техният подвиг? ...

Глейсер Пимпирев
Нещо не чувам Българските масмедии да са се развълнували особено.

Нещо не виждам и не чувам Българското Правителство да се е развълнувало и разшавало и да им е издигнало паметници приживе – и се чудя: Защо?

(добавено няколко дена по-късно) ... А-а, сетих се! - шот-т-така е винаги с героите: трява първо да умрът...
Абе то-о, не винаги ми идва навреме, ама добре че поне кат ми дойде - и схващам, чат-пат...

Какво е това? Вродената скромност на Българина който не показва на Света своите съкровища или недостатъчно осмисляне? Вродената скромност нека правителственият мъж или журналистът да я остави за своите лични дела, а когато става дума за достояние на Родината – трябва да се показва на Света! Пожелавам им повече мъдрост!
Ако Гърците имаха
поне една стотна от такова съкровище досега да са овикали света с възторзите си - естествени или изкуствени – само и само да докажат на Света че Гърците са голяма работа...

А защо днешна България до такава степен НЕ ЦЕНИ своите истински Герои и своите истински Съкровища?...

Този генератор първоначално беше предназначен за Гърция – това беше мое лично желание - от сърце исках да направя принос за тази страна в която Бог ми е повелил да живея и да Му служа. И водно-горивният Генератор на отец Иоан имаше именно това предназначение:

- Корабите на Гърция да използуват за гориво морската вода в която плуват.

Представете си модулна система – и с увеличаването числото на свързаните модули се получава практически неограничено увеличаване на мощността.

На видеото представеният генератор е само с един диализен модул. И този модул е стар вариант, а новият модул има двойно по-голяма мощност.

Целият модул е с големината на двулитрова бутилка. Три такива модула задвижват автомобил, два – електрогенератор 7
KWA. Предполагам че именно такъв захранва с ток цялата полярна станция – ако това е тя, която виждам на фотото. Представете си сега кораб, който не товари гориво в кингстоуните си за презокеанско или околосветско пътешествие. Никакво гориво не товари – защото той просто плува в него! Потегля от пристанището, има си една помпа, която смуче от морето толкова гориво=вода, колкото е нужно на двигателя да работи! Никакъв дим – никакво замърсяване на атмосферата нито на морето – никакви озонови проблеми дупки итн – морската вода е най-чистото гориво на планетата и с най-висок КПД! Пламъкът от джета е толкова чист, че не се вижда! Не се познава че гори! Обаче ако приближиш дърво до джета – то веднага се запалва и се вижда огъня. Това ще го видите и на видеото и на практика. И така, без да замърсява атмосфера или хидросреда, корабът си пътува ако ще безспирно – докато му се изтъркат лагерите. Кингстоуните за горивото – празни. На видеото предложих на Капитана да ги напълнят с бонбони! Този там който снима е Капитан с големи познанства в Навито. Та, казвам, няма да ги пълнят с гориво защото в горивото плават - напълват ги кингстоуните с бонбони – и ги раздават на децата на всяко пристанище - да се радват децата като виждат Гръцки кораб...

В това видео може да се види действието на един модел на генератора – само с един модул (този модул е старият, маломощният вариант):

Но днес взех окончателно решение: Гърците не заслужават такъв подарък – защото те не са достойни да го приемат!

Това мое най-чистосърдечно желание се оказа че почива на доброта до наивност – която Гърците не заслужават! То си личи на видеото колко съм бил ентусиазиран – това е било преди две години, то ест – преди да дойда тук, сред канибалите на Северна Гърция – сравнете колко въодушевен съм бил тогава и как пиша това писмо сега – и ще придобиете представа за две години какво са ме направили: две години се занимавам само с преодоляване на идиотиите им и на канибализма им и никаква сериозна работа не мога да направя – от това на всеки, даже и на Грък ще му стане напълно обяснимо това мое решение.

Те никога не са били благодарни нито на човеци които им даряват нито на Самия Бог – Дарител на Живот и Свобода и всички блага на човека! Днес е истинският празник Благовещение – в днешния ден Бог направи чудото - постави началото на освобождението на Гърция от турско робство - Свобода за Гърция – Свето Благовещение, а Гърците не го празнуват, неблагодарни към Бога! Колко национални герои на Гърция – Българи - дадоха и кръвта си и самия си живот за свободата на Гърция! А никой и никога не е чул благодарност от грък към тези Български герои – освободители на Гърция: Кръстьо и Марко Бочар, Коста Атанас, който се принуди да добави към името си уточнението Вулгарис, за да не му изопачават името и да не казват че бил грък. И хиляди хиляди още Българи! Вместо да им благодарят – Гърците се опитват да си присвоят тези велики мъже, като изопачават имената им

Българинът Марко Бочар е един от тези герои – и неговият героизъм е възпят от Виктор Юго. Бащата на Марко Бочар е революционерът Кръстьо Бочар. А Гърците даже и името му „не могат” произнесат правилно – викат му Кицо! 
(виж Уикипедия) - Чак пък толкоз неможене...

Етническия произход на Кръстьо Бочар изяснява княза на албанския род Мирдити на гърка Фотиос Цавелас:

Той е българин, лично го познавам, нарича се Кръстьо Бочар. Не си присвоявайте прочутите мъже, като преиначавате техните имена (виж Уикипедия)

И болшинството от тези герои добавят към имената си уточнението Българин – за да противостоят на тази гръцка неблагодарност и ненавист към националността на тези герои – които своята кръв проливат за Гръцката националност! Например Хаджи Христо Българин – и множество други. За освобождението на Гърция са воювали и Сърби и Румънци и Албанци и много народи, но Българите са били повече от всичките тях взети заедно! Някаква благодарност от Гърците? Никаква. Книга от 1012 страници „Българи, участници в освобождението на Гърция” съдържа само документи – от Архива на Колокотронис, от Атинския архив – и всички тези документи свидетелствуват именно тази черна неблагодарност на Гърците към всеки чужденец (негрък) който им прави добро или дори се жертва за тях!

След като години наред бях канен да дойда в Гърция да служа на Бога и на народа постоянно и до края на живота ми и след като дори чудо стана от Господа, аз се уверих че това е Божията воля – и се подчиних. И дойдох тук – завинаги. Това стана пролетта на 1999 година. От тогава и досега не съм идвал в България нито за час и честно изпълнявам дълга си – като честен Самурай от Непобедимото и Всепобеждаващо Славно Христово Воинство! Стремял съм се от сърце да служа на Господа и на народа в тази страна – и не смятам да спирам до края на живота си - щом това иска моят Цар и Бог Господ Иисус Христос! Аз не съм учил моите духовни чеда-Гърци да стават Българи – защото това би било непочтено! Те са Гърци – и аз съм ги възпитавал а) за Спасението им и б) да бъдат честни патриоти за Родината си Гърция. И всичките те ще засвидетелствуват за това.

Трябва да подчертая: НЕ всички Гърци са канибали като тези в Северна Гърция! Например – атиняните са благородни хора. Докато бях в Атина – около 9 години – не съм срещал такова унижаване на националното ми достоинство, каквото срещнах когато преди 2 години се преместих от Атина в Северна Гърция, за да построя 2 монастира за моите чеда тук – Понтийските Гърци. Понтийците са също много благороден народ. Но местните Гърци в Северна Гърция – това са канибали – и, в отговор на поведението им, противно на всякакви международни закони и етически норми и което поведение те имат към всички чужденци, с възмущение съм им казвал право в очите: „Вие сте канибали. И аз сред вас се чувствувам като Капитан Кук когато е открил Австралия и се е оказал сред канибалите там. Но има една  разлика между Австралийските канибали и вас - тази, че онези канибали преди да изядат човека – го убиват! А вие – канибалите на Северна Гърция – вече две години ме ядете жив! Затова Свети Иоан Златоуст още в четвърти век ви е укорявал: Лицемери, казвате че постите в сряда и петък, но кръвта на ближните си и в сряда и в петък не преставате да я пиете!”

Не случайно един благороден атинянин като разбра че заминавам за Северна Гърция – с огорчение каза: „Отец Иоан отива на вълка в устата!” Тогава не го разбрах, защото (след 9 години в Гърция) имах съвсем друго мнение за Гърците – и такова изказване ми беше непонятно. За две години канибалите на Северна Гърция ми „обясниха” какво е имал предвид благородният Атинянин...

Не всички Гърци в Северна Гърция са такива. Срещат се и тук благородни, възпитани, грамотни и добри души! Но те са голяма рядкост!

И още нещо трябва да призная на Гърците! Защото ако не им го призная – ще бъде онеправдаване и няма да бъде честно! Даже и в Северна Гърция сред канибалите – често се уверявам: Гърци, които са живели години в България – започват да уважават Българите. Харесва им честността и прочиите достоинства на Българина. С един такъв Грък (той беше следвал в Университета в България) даже си направих експеримент: Започнах умишлено да ругая и хуля Българите – а той спореше с мен и ми доказваше и обосноваваше уважението си към тях! Чест му прави.

На всички благородни сред Гърците, както и на моите духовни чеда (които са прекрасни Гърци!) – аз знам какво да им подаря и как да ги облагодетелствувам! Но това ще бъде поотделно – а не на държавата в цялост – защото за огромно съжаление (!) не са само те които съставят Гърция! И не знам дали те, или канибалите преобладават!

Канибалите на Северна Гърция имат не любов към своята Родина а имат ненавист към всички останали народа на света (а следователно и към целия свят!) и мислят че в това се изразява патриотизмът! Не могат да разграничат тези двете неща. Заради това и заради тях аз днес взех своето окончателно решение: Гърците не заслужават такъв подарък – защото те не са достойни да го получат!

Всеки път когато някой в Северна Гърция ме запита „От къде сте?” – аз знам че той се е приготвил вече в сърцето си да изрази своята етническа ненавист към мен и народа ми. Затова понякога съм отговарял и така: „Посочете ми един народ който вие да обичате! Посочете една нация, за която ако аз ви кажа – ето такъв съм, от този народ съм – и вие ще ме обикнете!” Обикновено се стряскат, но рядко осъзнават каква човеконенавист носят в сърцата си. Затова продължавам с подробности: „Кажете ми – ако ви кажа че съм Германец, няма ли да ме мразите? Ако ви кажа Англичанин, Американец, Италианец, или който и да е от Франкските племена – няма ли да ме мразите? Ако кажа Руснак, Албанец, Турчин – няма ли да ме мразите? Въобще, ако кажа – чужденец съм – няма ли да ме мразите? Та вие и тези народи които са от вашата кръв – Понтийци, Киприоти и др – ги мразите, а какво остава за нас чужденците? Вие мразите всички чужденци! Следователно: мразите целия свят! Защото – кажете ми – кои са чужденците? Това са хората от целия свят! Всички ония които не са Гърци! Вие тях мразите! И тъй аз принадлежа към най-омразния за вас народ:
Аз съм Българин!”

Трябва да знаете че на Гръцки думата „чужденец” („ксенос”) има оскърбителен характер – не е като на Български, Английски, Руски или др езици! Затова и думата „ксенофобия” е възможно да се изрази в пълнота на значението й само на Гръцки език. А на другите езици тя губи от същинския си смисъл. И също затова когато ме питат: „Чужденец ли си?” и аз им отговоря „Да! Както Господ Иисус Христос и Пресвета Богородица – така и аз в Гърция съм чужденец!” – те се стряскат, а някои шокирани от такава постановка и объркани отговарят:
„А, не, Господ не е чужденец в Гърция...”

.....

Ето защо – публикувам идеята за генератора за да не бъде тайна – нека да я приложи който има ум! На онзи който наистина има ум и умее да го използува е достатъчно да му подадеш само една мисъл – за да обогати или да разруши цял свят! (това не всеки го разбира - добре, пишете го лудост - ха ха...) А готовият генератор – е достоен за Полярния герой и делото му - той най-вече заслужава такъв дар!

Подробности за това – какво канибалите на Северна Гърция правиха тия две години с мен и с Понтийските Гърци, които ми помагат за Монастира, какво отделно от това правиха цели две години само с мен – ще съобщя допълнително в книгата която ме принудиха да започна да пиша „Моят живот сред канибалите на Северна Гърция” – и която книга смятам да публикувам в интернет на четири езика.

Всъщност – смятам да напиша само началото на книгата, а останалото ще го пишат самите те с делата си – а аз само ще записвам какво вършат тук. Не възразявам заради истината в книгата даже да ме убият от злоба (един от тях вече направи такъв опит) – в планината където живея това няма да им състави трудност – АКО (!) Бог им допусне!

А в това писмо се ограничавам само с едно обръщение към канибалите на Северна Гърция:

- Питам ви, канибали: Посочете ми една нация която обичате! Една! Само не ми казвайте „Сърбите” – за да не ви кажа какво Сърбите казват за вашата „любов” към тях! И то не кой да е Сърбин! Ще цитирам какво казва преподобномъченикът Лазар Светогорец Сърбин по този въпрос!

И тъй – няма такъв народ който вие да обичате! Следователно и патриотизъм не знаете какво е!
Проф. Пимпирев в Кейптаун - на път за Антарктида

Обичайте всички народи на света – както героите-Българи са обичали Гърция и са дали живота си за освобождението й и както и аз я обичам (обичам и другите народи и имам духовни чеда) и едва тогава ще разберете какво е истински патриотизъм! Това вие не го знаете – то е тайна за вас, но аз ще ви я кажа – а пък някои от вас може и да я проумеят: Не може да обичаш Родината си, ако не проявиш любов към Родината на чужденеца – ако не се поставиш на негово място и не изпиташ как той я обича и как се чувства - психологически е невъзможно да обикнеш своята Родина! Мислиш си че обичаш Гърция, но всъщност обичаш себе си – гръцкия си егоизъм – а не Гърция – и затова мразиш другите народи!

Ето защо - докато сте канибали, докато мразите всеки чужденец – вие не можете да знаете какво е патриотизъм, а знаете само егоизъм! Точно затова вие и никой друг унищожавате и доведохте до катастрофа родината си! Вашият гръцки егоизъм доведе до катастрофа Гърция – и не ви е виновен нито чужденец нито Правителство – защото това правителство, както и поповете ви гръцки от които справедливо се възмущавате
- всички те от вас са родени – не са ви ги родили Българите!

Затова - докато сте канибали, докато мразите всеки чужденец (а следователно и всеки народ и целия свят) – вие ще плащате убийствени цени за петрол и ще се тровите с него, вие ще плащате от 1200 до 2000 евро за да ви монтират в автомобила газова установка за пропанбутан, който сега струва само два пъти по-евтино от бензина - за да си купите и заплатите газовите установки. Но след като си ги купите – тогава вече и пропанбутанът в Гърция ще започне да струва колкото бензина! (за разлика от водата!) И това ви е наказание Божие за вашия егоизъм и човеконенавистничество към всички останали народи!

Затова Водно-горивният Генератор на отец Иоан няма да отиде за да задвижи корабите на Гърция с морската вода в която те плуват! Ако искате с този Генератор да се отоплявате, вместо с прескъп и мръсен петрол, ако искате да поставите цялото си стопанство на основата на най-чистото и най-калорийно гориво - водата – ще трябва да се смирите и да отидете в България! Там - да помолите един достоен мъж да ви продаде!

Той, или по-точно неговите сътрудници, ще ви продадат колкото поискате генератори, изработени от умните, работливи, мислещи, честни Българи. А вие ще оставите парите си там – в България. Ще ги оставите на добро място, уверявам ви в това. Още повече че България вече не е само на Балканите!

- Заемала е още преди десетина хилядолетия централно място в Балх (
See Wikipedia Mount Imeon Bulgarian honour), още когато за Гърция дори и идея не е имало, България е сяла наука и цивилизация в Азия,

- създала е в
Mount Imeon пирамиди в сравнение с които Хеопс е джудже,

- създала е Календар с давност, която удивлява:
 съставен е през 5504 г.преди Христа, а последната негова корекция е извършена през 4768 г, преди Христа. До днес той е най-съвършенния в света (не ражда спорове „стар-нов”) - даже и днес, когато светът се гордее със своите космически постижения, не може да бъде създадена по-точна календарна система от Древно Българската! Това означава, че нашият календар е не просто по-древен от Монголския Китайския и Майя, но дори - че древните Българи са познавали до съвършенство космическите цикли и движенията на планетата Земя в пространството повече от 5500 г преди Христа, то ест - когато болшинството народи са живеели в своята каменна ера, а от цивилизация по-специално в Гърция и Рим не е имало още даже и зачатък! През 1976 г, UNESCO официално обявява, че Календарът на Древната Българска Цивилизация е най-древният и най-точният в света и, според една от комисиите на ООН, в която както и в UNESCO се обсъжда нов календар, валиден за цял свят, създаденият преди хилядолетия Календар на Древните Българи ще послужи като модел и източник на идеи за изработване на такова календарно летоброене, което предстои да бъде прието от всички народи, населяващи земното кълбо. 

- създала е писменост преди повече от 5000 години, която е основа на Латинската и Гръцката писменост (хилядолетия по-нови). Тази писменост не е съставена от Светите братя Константин (не Кирил) и Методий – които са не Гърци а са Българи от Царското родословие на Кановете (по възходящ ред) Тархан, Егет, Сабин, Келбир, Идик, Билиг, Кубар и назад във времето. Те имат и баба византийка (чието име не знае нито един Българин или Грък). Колко Гърци съм питал (за интелигенти сред Гърците говоря!) „Ако Св.Св. Константин и Методий са Гърци – кажи името на баща им?” – никой Грък не може да отговори на този въпрос!

Светите братя няколко хилядолетия по-късно само реформират Българската азбука: не я измислят, нито пък изменят начертанието на буквите й, а само съкращават тяхното число – сравни с таблицата от преди пет хиляди години (трето хилядолетие преди Христа): 

- то ест – България е сеела наука култура и просвета още тогава когато от Гърция не е имало дори и идея: Много по-късно по днешните Гръцки земи се появяват Йонийски и Дорийски и др племена (които един другиму си трошат главите, взаимно се избиват и ненавиждат и до днес). Те пораждат и съставят Гърция - чиито древни жители са знаели много добре това което ви пиша тук - нищо че вие днешните и представа нямате от познанието на вашите прадеди.

– и когато от-и-за Гърция не е имало дори и идея, България е изградила етика, закони, цивилизация, към която народите са се присъединявали без да са били нужни сражения и завоевания, а - доброволно по свой избор – просто от възхищение! Лъжа и кражба са били невъзможни за тази цивилизация и законност (вж. ОСНОВНИ ЗАКОНИ ТОРЕ) а вие и до днес считате че една лъжа може да бъде благородна (вместо да считате лъжата гнусна), а в езика ви даже липсва думата „Чест” (англ.
honour)! Вместо „чест” вие употребявате думата „цена”. Затова превод на Японски филм за воинска чест на Гръцки език е невъзможен! Ако кажеш на Български или на Английски „Това е въпрос на цена” – нито Българин нито Англичанин, нито Руснак, нито Японец, нито мн др народи няма да разберат за какво говориш! Трябва да кажеш „Това е въпрос на чест!” и тогава ще разберат – но този израз за вас и за самия ваш език е непознат.

- от тази България и от нейната култура днес официално съществува само Малка България – и това е защото думата „чест” (която в Гърция никога не е съществувала) в световен мащаб е вече забравена дума!

Тази Малка България е вече не само на Балканите, но също и на Южния полюс – в Антарктида.
Ей там ще отидат вашите парички за генераторите които вие ще купите от сътрудниците на достойния мъж за когото говоря – ще отидат заслужено – и, уверявам ви, ще свършат много добра работа ТАМ!

Моят Водно-горивен Генератор НЯМА да отиде да задвижи корабите на Гърция с водата в която плуват! А ще отиде подарък на един достоен мъж Българин – професор д-р Христо Пимпирев - мой състудент и приятел! Той е достоен за този подарък – и Генераторът ще намери точното си място в неговото подвижничество на Южния Полюс – Антарктида! Ще отиде на този полюс, който много от Гърците в тази неграмотна страна смятат че е горещ!...

– Да, Българи, не се смейте а плачете за тях – това е факт: с мнозина от тях съм спорил и те с много умен вид (всички в Гърция се мислят за много умни!) настояват, изкарват ме мен неграмотен че не знам и ме учат: „Ама чакай бе, Северният е студеният а Южният полюс е горещият!”... Българи, знам че е трудно да ми повярвате, но елате в Гърция, влезте в първото кафене и заговорете за Южния полюс – а после бройте - колко на колко...

Вече толкова години съм тук в Гърция – аз се уверих с очите си и от гръб, че Гърците не обичат наука, образованите и умните хора - и ги ненавиждат! Завиждат и ненавиждат! Направете Гугъл тест, Уикипедия и др и вижте какво ниво на образованост на населението в Гърция ще ви покаже тестът!

В научно изследователската станция на полюса учените под ръководството на Професор Христо Пимпирев ще му намерят на Генератора на отец Иоан най-доброто приложение! Никъде другаде по целия свят няма такава точка, която да е по-точното място за Водно-горивния Генератор на отец Иоан! Тези Български учени и Полярни герои ще мислят на топличко, като горят в печките това гориво, което ги окръжава в най-голямо изобилие: сняг, лед, морска вода! И Водно-горивният Генератор на отец Иоан ще съгрява също и сърцата им – защото ще им свидетелства със самото си присъствие и с топлината си че има един Православен Свещеник - отец Иоан - в Северна Гърция, който се моли за тях, мисли за тях и – факт – действа за тях!



_____________________________
©  2011, Fr.John Vasilevski - Author, All rights reserved!
©
 2011, Vasilios Vasiliadis - Publisher, All rights reserved!